| | | |
| | |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19469
|
| Διαδικασίες για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων πιστοποίησης ECDL | 05/12/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19467
|
| Δεύτερη Επιμορφωτική Συνάντηση για Καθηγητές/τριες Ιταλικών στην Κύπρο με τίτλο: «Secondo Incontro per Insegnanti di Italiano a Cipro I ferri del mestiere: strumenti, esperienze e buone pratiche nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera» | 03/12/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19465
|
| Ο περί της Προστασίας της Μητρότητας (Τροποποιητικός) Νόμος του 2025 | 03/12/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19463
|
| Παγκύπριος Διαγωνισμός Ορθογραφίας «κρεῖττον τοῖς ποσὶν ὀλισθεῖν ἢ τῇ γλώσσῃ»
| 02/12/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19460
|
| Ανακοίνωση για μετάβαση των Εκπαιδευτικών στο σύστημα eΔΕΑ (ηλεκτρονική Διοίκηση Εκπαίδευσης και Αγωγής) | 01/12/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19458
|
| Έναρξη δωρεάν Μαθημάτων Γραμματισμού για Ενήλικες Τουρκοκύπριους / Τουρκόφωνους πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας στα Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης (ΚΙΕ) / Kıbrıslı Türklere - Kıbrıs Cumhuriyeti'nin Türkçe konuşan vatandaşlarına ücretsiz Yunanca dil kursları verildiğini tüm ilgili tarafları bilgilendirir | 01/12/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19449
|
| Τοποθετήσεις – Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης για τη σχολική χρονιά 2025-2026 | 28/11/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19446
|
| Διοργάνωση επιμόρφωσης με θέμα
«Πρόληψη και αντιμετώπιση πυρκαγιών: Βασικές αρχές πυρασφάλειας»
| 26/11/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19445
|
| Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Το κυπριακό παραμύθι ως άυλη πολιτιστική κληρονομιά: Ταυτότητες – διάλογοι – προοπτικές» | 26/11/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp19443
|
| Κείμενο Πολιτικής και Κατευθυντήριες Γραμμές για Υπεύθυνη και Δεοντολογική Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Δημοτική και Μέση Εκπαίδευση | 26/11/2025 |   |