| | | | | | | | | |
| | |
|
ypp16622
|
| 22/01/2024 |
| 07.24.001.002.001 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Συμμετοχή μαθητών/μαθητριών στον διαγωνισμό Waste Wisely | 23/01/2024 | |
|
ypp15726
|
| 14/06/2023 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Πραγματοποιήθηκε συνέντευξη τύπου με θέμα τη διδασκαλία της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα σχολεία | 14/06/2023 | |
|
ypp14368
|
| 08/09/2022 |
| 07.12.003.001.018.001 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Οδηγίες προς τους προγραμματιστές γυμνασίων για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας στην Α΄ τάξη Γυμνασίου | 08/09/2022 | |
|
ypp14309
|
| 29/08/2022 |
| 07.03.005.001 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | «Το Λευκαρίτικο Κέντημα-Πηγή Έμπνευσης» 2022-2023 | 31/08/2022 | |
|
ypp14298
|
| 25/08/2022 |
| 04.01.002.005 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Προκήρυξη παγκόσμιου διαγωνισμού αφίσας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τα Τρόφιμα και τη Γεωργία (FAO) για την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων 2022 | 29/08/2022 | |
|
ypp14293
|
| 24/08/2022 |
| 18.4.053 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | 31η Εκστρατεία Οικονομικής Ενίσχυσης και Ενημέρωσης του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων (ΠΑΣΥΚΑΦ) και Παγκύπριος Έρανος | 29/08/2022 | |
|
ypp9965
|
| 13/11/2019 |
| 7.12.12.24.1 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Ενημερωτικό τρίπτυχο για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας στα Λύκεια | 13/11/2019 | |
|
ypp9512
|
| 03/09/2019 |
| 7.12.12.24.1 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Γυμνασίων | 04/09/2019 | |
|
ypp9107
|
| 23/04/2019 |
| 7.7.02.17/2 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Εκπαιδευτικό Εργαστήρι για καθηγητές /τριες Οικιακής Οικονομίας με Θέμα «Καταπολεμώντας τον ομοφοβικό και τρανσφοβικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον» | 24/04/2019 | |
|
ypp9087
|
| 18/04/2019 |
| 7.7.02.17/12 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Εκπαιδευτικό Εργαστήρι για καθηγητές /τριες Οικιακής Οικονομίας με Θέμα «Καταπολεμώντας τον ομοφοβικό και τρανσφοβικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον» | 19/04/2019 | |
|
ypp8595
|
| 09/01/2018 |
| 5.2.05.4.1 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Εικαστικός Διαγωνισμός για την προώθηση της Ισότητας των Φύλων στην Απασχόληση με τίτλο: «Συμφιλίωση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής» | 09/01/2019 | |
|
ypp8475
|
| 06/12/2018 |
| 11.2.01.7/24 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Βιωματικά εργαστήρια, του Προγράμματος «Μαθητικά Σεμινάρια Αγωγής Υγείας», ενάντια στις ουσίες εξάρτησης, για Εκπαιδευτικούς Γυμνασίων (Συμβούλους Επαγγελματικής Αγωγής ή Βοηθούς Διευθυντές ή Καθηγητές) μελών της «Επιτροπής Αγωγής Υγείας και Πρόληψης της Ενδοσχολικής Βίας» | 07/12/2018 | |
|
ypp8327
|
| 12/11/2018 |
| 21.1.05/3 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Έναρξη δραστηριοτήτων του προγράμματος αγωγής υγείας «ΕΥ ΖΗΝ»
για τη σχολική χρονιά 2018-2019 | 13/11/2018 | |
|
ypp7188
|
| 08/03/2018 |
| 7.1.02.14/2 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Η Κυκλοφοριακή Αγωγή στα Λύκεια και τις Τεχνικές Σχολές | 08/03/2018 | |
|
ypp6231
|
| 06/09/2017 |
| 5.28.29 | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Οδηγίες Λειτουργίας των Εργαστηρίων Οικιακής Οικονομίας και Πληροφορικής Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης | 08/09/2017 | |
|
ypp5477
|
| 28/02/2017 |
| | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Κείμενο Πολιτικής Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για την ένταξη των μαθητών/τριών με μεταναστευτική βιογραφία στο κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα | 28/02/2017 | |
|
ypp5075
|
| 05/12/2016 |
| 11.2.07 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Κείμενο πολιτικής Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση | 07/12/2016 | |
|
ypp4223
|
| 03/06/2016 |
| | Γραφείο Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης | Οδηγίες διόρθωσης των Παγκύπριων Εξετάσεων του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας (Οικογενειακής Αγωγής) για απόλυση | 03/06/2016 | |
|
dme7300
|
| 09/09/2014 |
| 16.8.04.5 | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Δημιουργία ιστοσελίδας για θέματα Ισότητας των Φύλων | 09/09/2014 | |