| | | | | | | | | |
| | |
|
ypp17026
|
| 23/04/2024 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Εκπαίδευση και Αειφορία στην Ευρώπη | 23/04/2024 | |
|
ypp16221
|
| 23/10/2023 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Αν οι νέοι ενδιαφέρονται, τότε γιατί δεν ασχολούνται περισσότερο με τη δημοκρατική ζωή; | 23/10/2023 | |
|
ypp16191
|
| 17/10/2023 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Προώθηση της Διαφορετικότητας και της Ένταξης Μαθητών στα Σχολεία στην Ευρώπη | 17/10/2023 | |
|
ypp15692
|
| 06/06/2023 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Νεότερος =Καλύτερος στην Εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας; | 06/06/2023 | |
|
ypp14900
|
| 22/12/2022 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ποιες δεξιότητες χρειάζονται σήμερα οι Ευρωπαίοι πολίτες; | 22/12/2022 | |
|
ypp14513
|
| 03/10/2022 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | H Εκπαίδευση στην Πληροφορική στα Σχολεία στην Ευρώπη | 03/10/2022 | |
|
ypp14220
|
| 18/07/2022 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Σχολική και Πανεπιστημιακή Υποστήριξη Προσφύγων από την Ουκρανία | 18/07/2022 | |
|
ypp14189
|
| 01/07/2022 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Αυξάνοντας τα επιτεύγματα και τα κίνητρα στην εκμάθηση των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών στα σχολεία | 01/07/2022 | |
|
ypp13565
|
| 11/02/2022 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ο COVID-19 και η αξία των πτυχίων-Μέρος ΙΙ | 11/02/2022 | |
|
ypp13547
|
| 08/02/2022 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ο COVID-19 και η αξία των πτυχίων | 08/02/2022 | |
|
ypp12763
|
| 16/09/2021 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων στην Ευρώπη: Οικοδόμηση συμπεριληπτικών διαδρομών ως προς τις δεξιότητες και τα προσόντα | 16/09/2021 | |
|
ypp12130
|
| 15/04/2021 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η ευημερία των εκπαιδευτικών | 15/04/2021 | |
|
ypp12027
|
| 26/03/2021 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Οι εκπαιδευτικοί στην Ευρώπη: Καριέρα, Aνάπτυξη και Eυημερία | 26/03/2021 | |
|
ypp11490
|
| 30/11/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ο Ευρωπαϊκός Χώρος της Ανώτατης Εκπαίδευσης μετά από δύο δεκαετίες της Διαδικασίας της Μπολόνια - σύντομη αναδρομή | 30/11/2020 | |
|
ypp11467
|
| 20/11/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ο Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης το 2020
Η εφαρμογή της διαδικασίας της Μπολόνια | 20/11/2020 | |
|
ypp11360
|
| 19/10/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Καταπολεμώντας την ανισότητα στη σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη: Δομές, πολιτικές και επιδόσεις των μαθητών | 19/10/2020 | |
|
ypp10856
|
| 28/05/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Μπορεί η διαδικτυακή εκπαίδευση να είναι ασφαλής; | 28/05/2020 | |
|
ypp10722
|
| 13/05/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Μπορεί ο κορωνοιός να βοηθήσει τα σχολεία μας; | 13/05/2020 | |
|
ypp10703
|
| 07/05/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Η τέχνη της διδασκαλίας εμπνέει τη δημιουργικότητα, Mark Van Doren | 07/05/2020 | |
|
ypp10663
|
| 29/04/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Εισδοχή φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | 29/04/2020 | |
|
ypp10626
|
| 15/04/2020 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | "Το μέλλον εξαρτάται από αυτό που κάνετε σήμερα" Mahatma Gandhi | 15/04/2020 | |
|
ypp9665
|
| 20/09/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Επιστροφή στο σχολείο: Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ δημοσιεύει τα σχολικά και
ακαδημαϊκά ημερολόγια για το 2019/20 | 20/09/2019 | |
|
ypp9389
|
| 19/07/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης – η καλύτερη επιλογή για το μέλλον; | 19/07/2019 | |
|
ypp9382
|
| 18/07/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Χρειάζεται περισσότερη δουλειά για τη διασφάλιση πρόσβασης και ποιοτικής εκπαίδευσης και φροντίδας για όλα τα παιδιά στην Ευρώπη | 18/07/2019 | |
|
ypp9347
|
| 01/07/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Πώς μπορεί η εκπαίδευση να συμβάλει στην ευαισθητοποίηση και τη δράση
για την αλλαγή του κλίματος; | 01/07/2019 | |
|
ypp9298
|
| 12/06/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Συνιστώμενος ετήσιος χρόνος διδασκαλίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση πλήρους φοίτησης στην Ευρώπη - 2018/19 | 12/06/2019 | |
|
ypp9065
|
| 16/04/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Σχολικός Εκφοβισμός: Μπορεί να σταματήσει; | 16/04/2019 | |
|
ypp9059
|
| 15/04/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Πρέπει οι μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο να διδάσκονται στη μητρική
τους γλώσσα στα σχολεία; | 15/04/2019 | |
|
ypp8779
|
| 08/02/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Η Ενσωμάτωση των αιτητών ασύλου και των προσφύγων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη: Εθνικές πολιτικές και μέτρα | 08/02/2019 | |
|
ypp8210
|
| 04/02/2019 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Γιατί τα Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα πρέπει να ενισχύσουν τη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών; | 04/02/2019 | |