| | | | | | | | | |
| | |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18684
|
| 29/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Συμμετοχή στις Παγκύπριες Εξετάσεις Πρόσβασης 2025 | 29/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18680
|
| 29/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Εικαστική δράση με τον τίτλο «Αναπαριστώντας τον Κόσμο της Κύπρου σήμερα» – Τα παιδιά δημιουργούν με έμπνευση το έργο «Ο κόσμος της Κύπρου» του Αδαμάντιου Διαμαντή | 29/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18672
|
| 28/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Άρθρο της Υπουργού με θέμα: «Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικού έργου» | 28/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18670
|
| 28/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Ημερίδα «Ψηφιακές Δεξιότητες Ενηλίκων και Καινοτόμα Περιβάλλοντα Μάθησης» - 23 Μαΐου 2025 | 28/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18662
|
| 26/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Γραπτές Εξετάσεις για Πρόσληψη στο Δημόσιο 2025 – Υποβολή αίτησης συμμετοχής και πληρωμή τελών | 26/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18661
|
| 26/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Διεξαγωγή Γραπτής Εξέτασης που προβλέπεται στους περί Αξιολόγησης Υποψηφίων για Διορισμό στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμους του 1998 εώς 2024 για θέσεις εισδοχής στη Δημόσια Υπηρεσία των οποίων η αρχική κλίμακα δεν υπερβαίνει την Κλίμακα Α9 και την Κλίμακα Α11 του Κυβερνητικού Μισθολογίου, για τις οποίες απαιτείται ως βασικό προσόν Πανεπιστημιακό Δίπλωμα ή Ισότιμο Προσόν ή/και Επαγγελματικό Προσόν (Επαγγελματικές θέσεις) | 26/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18660
|
| 26/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Διεξαγωγή Γραπτής Εξέτασης που προβλέπεται στους περί Αξιολόγησης Υποψηφίων για Διορισμό στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμους του 1998 εώς 2024 για θέσεις εισδοχής στη Δημόσια Υπηρεσία των οποίων η αρχική κλίμακα δεν υπερβαίνει την Κλίμακα Α8 του Κυβερνητικού Μισθολογίου, για τις οποίες απαιτείται ως βασικό προσόν Πανεπιστημιακό Δίπλωμα ή Ισότιμο Προσόν (Επιστημονικές θέσεις) | 26/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18659
|
| 26/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Διεξαγωγή Γραπτής Εξέτασης που προβλέπεται στους Περί Αξιολόγησης Υποψήφιων για Διορισμό στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμους του 1998 εώς 2024 για θέσεις εισδοχής στη Δημόσια Υπηρεσία των οποίων η αρχική κλίμακα δεν υπερβαίνει την κλίμακα Α7 του Κυβερνητικού Μισθολογίου, για τις οποίες απαιτείται ως βασικό προσόν Απολυτήριο Σχολής Μέσης Παιδείας ή Δίπλωμα Τριετούς Μεταλυκειακού Κύκλου Σπουδών (Μη επιστημονικές θέσεις) | 26/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18658
|
| 26/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Διεξαγωγή Κυβερνητικών Εξετάσεων για θέσεις εισδοχής στη Δημόσια Υπηρεσία που ενδεχομένως να δημοσιευτούν εντός του 2026 | 26/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18657
|
| 26/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Γραπτή δήλωση της Υπουργού αναφορικά με το νομοσχέδιο για το Νέο Σύστημα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών και Εκπαιδευτικού Έργου | 26/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18655
|
| 23/05/2025 |
| | Γραφείο Υπουργού | Χαιρετισμός της Υπουργού στο συνέδριο «Οι εκπαιδευτικοί καλλιεργούν ιστορικό γραμματισμό στο Δημοτικό Σχολείο» - Παρασκευή, 23 Μαΐου 2025 - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
| 23/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18652
|
| 22/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Η Υπουργός θα παρουσιάσει και θα συζητήσει για το Νέο Σύστημα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών και Εκπαιδευτικού Έργου | 22/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18651
|
| 22/05/2025 |
| | Γραφείο Διευθυντή Δ.Α.Ε. | Έναρξη της Εθνικής Έρευνας CYStudents: Οι απόψεις των φοιτητών και φοιτητριών μετρούν!
| 22/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18649
|
| 21/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Επιμορφωτική Δράση του Κλιμακίου Ιστορίας του Υπουργείου Παιδείας «Οδοιπορικό στην Ιστορία και στην Κληρονομιά της Θρησκευτικής Ομάδας των Λατίνων στη Λάρνακα» | 21/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18648
|
| 21/05/2025 |
| | Γραφείο Διευθυντή M.T.Ε.E.Κ. | Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Προγράμματος Σπουδών «Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ναυτιλιακές Σπουδές» (MIEEK PSM) και της YoungShip Cyprus | 21/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18647
|
| 21/05/2025 |
| | Γραφείο Διευθυντή M.T.Ε.E.Κ. | Τελετή Βράβευσης MIEEK PSM – Τιμούμε τους Μαθητές και Σπουδαστές μας | 21/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18646
|
| 21/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Λειτουργία Τεχνικού Γυμνασίου | 21/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18644
|
| 21/05/2025 |
| | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο | Ημερίδα «Φροντίζω εμένα, υποστηρίζω εσένα» | 21/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18643
|
| 21/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Τελική Εκδήλωση Επιμορφωτικών Κέντρων Λεμεσού | 21/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18641
|
| 20/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Πρόταση για το νέο Σύστημα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών και Εκπαιδευτικού Έργου | 20/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18640
|
| 20/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Δηλώσεις της Υπουργού μετά το πέρας της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου αναφορικά με την έγκριση από το Υπουργικό Συμβούλιο της Πρότασης του ΥΠΑΝ για το νέο Σύστημα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών και Εκπαιδευτικού Έργου | 20/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18639
|
| 20/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | 11ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής 2025 με θέμα: «Η Επαγγελματική Συμβουλευτική στην εποχή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης» | 20/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18638
|
| 19/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας αναφορικά με την εγκατάσταση κλιματιστικών στα σχολεία | 19/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18635
|
| 19/05/2025 |
| 15.21.004.002.004 | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Κατάλογος των προτεινομένων από την αρμόδια Συμβουλευτική Επιτροπή για την πλήρωση μίας (1) θέσης Διευθυντή Σχολείων Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
| 19/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18634
|
| 19/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Εξετάσεις Πιστοποίησης της Επαρκούς Γνώσης Βασικών Στοιχείων της Σύγχρονης Πολιτικής και Κοινωνικής Πραγματικότητας της Κύπρου για Υπηκόους Τρίτων Χωρών οι οποίοι ενδιαφέρονται για την παραχώρηση του καθεστώτος του επί μακρόν διαμένοντος στην Κυπριακή Δημοκρατία ή για πολιτογράφηση, σύμφωνα με τις ισχύουσες νομοθεσίες | 19/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18633
|
| 17/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Χαιρετισμός της Υπουργού στην εκδήλωση τιμής του Δήμου Κερύνειας για τον Αλέκο Ιακωβίδη, τον Δρα Νίκο Παυλίδη και τον Ερμή Χριστοδούλου - Παρασκευή, 16 Μαΐου 2025 - Προσωρινό Δημαρχείο Κερύνειας
| 17/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18632
|
| 16/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Πραγματοποιήθηκε η τελική εκδήλωση των Επιμορφωτικών Κέντρων Λευκωσίας | 16/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18631
|
| 16/05/2025 |
| | Γραφείο Υπουργού | Χαιρετισμός της Υπουργού στο 11ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής «Η Επαγγελματική Συμβουλευτική στην εποχή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης» - Παρασκευή, 16 Μαΐου 2025 - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
| 16/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18630
|
| 15/05/2025 |
| | Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας | Γραπτές Εξετάσεις 2025 για το Νέο Σύστημα Διορισμών στην Εκπαίδευση | 15/05/2025 |   |
![[Επέκταση]](/DXR.axd?r=1_87-iu0ps) |
ypp18626
|
| 15/05/2025 |
| | Υπηρεσία Εξετάσεων | Εισαγωγή στο Τμήμα Καλών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου - 2025 | 15/05/2025 |   |